Waar maakt Joy echt het verschil?

Bij Joy zijn we ervan overtuigd dat de sterkte en de kracht van een organisatie in het DNA zit. Met ons concept gaan we terug naar de essentie van jouw onderneming: de 'why'. We creëren een merkidentiteit die niet alleen de kernwaarden en de unieke eigenschappen van het bedrijf weerspiegelt, maar het ook positioneert als een krachtige speler binnen zijn branche of markt. Maar we gaan nog een stapje verder en vertalen dit ook naar een waardevolle HR strategie en Employer Brand. 

Power Identity Branding


POWER

We trachten unieke bedrijfskenmerken te benutten om een authentieke, krachtige merkervaring te creëren. We willen hierbij zowel de organisatie, maar vooral ook de mensen in de organisatie in hun kracht zetten. We willen ze beiden laten functioneren vanuit hun talent om zo tot het beste resultaat te komen. 


IDENTITY

We streven ernaar om organisaties te transformeren door hun unieke DNA centraal te stellen in zowel hun externe marktpresentatie als hun interne cultuur. 



BRANDING

Een authentieke identiteit leidt tot een versterkte merkperceptie voor de klant en een verhoogde betrokkenheid van de werknemers. Onze aanpak is gericht op het bouwen van sterke, herkenbare merken die hun ware kracht en identiteit weerspiegelen waardoor bedrijven kunnen groeien en bloeien.

"2 ondernemende vrouwen met pakken energie, dat gaat vonken geven" - Aurelie Van Parys, HR Officer Durabrik 

Maak kennis met de bezielende energie van Joy in Business

Bij onze eerste ontmoeting, nu bijna twee jaar geleden, leek het wel alsof de sterren perfect op één lijn stonden. Zelden was er zo'n vlotte klik in een professionele relatie, en wat nog opmerkelijker was: HR en marketing vonden elkaar op een buitengewoon natuurlijke wijze. Dit vormde het fundament voor onze voortdurende samenwerking. Onze gelijkluidende visie op hoe HR en marketing verankerd zijn in hetzelfde essentiële element van een organisatie - namelijk de identiteit, het DNA en de waarden - bleek een bron van inspiratie. En dat is precies waar Joy om draait: een authentieke merkbeleving biedt niet alleen helderheid voor klanten, maar creëert ook een unieke verbinding met medewerkers. Onze nieuwe generatie zijn 'waardenzoekers'; ze willen het verschil maken in hun werk door te werken voor een organisatie met een identiteit die aansluit bij de hunne.

Samen een authentiek verhaal schrijven?